in de tussentijd... - Reisverslag uit Nananu-i-Ra Island, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu in de tussentijd... - Reisverslag uit Nananu-i-Ra Island, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu

in de tussentijd...

Blijf op de hoogte en volg anne

30 April 2017 | Fiji, Nananu-i-Ra Island

We hebben een paar gebouwen BB1 BB2 BB3 lower en BB3 upper. Dan heb je oceanview wat een beetje uphill is. Nog een beetje hoger is lower mango en nog een beetje hoger is uppermango. En we hebben nog een familie kamer.

Upper en Lower mango hebben allebei een dorm ( 8 personen) en een privat room( 2 personen). Van Uppermango hebben we geen sleutel van de dorm en van Lower mango hadden we geen sleutel van de privat room. Er kwam een groep van 10 chinezen.

Warren onze baas is heel lief soms. Toen we de opdracht kregen om een uppermango privat en lowermango dorm schoon te maken voor de grote groep chinezen, dacht ik prima. Uppermango leek in geen jaren schoongemaakt dus ben ik 6 uur bezig geweest om een klein kamertje schoon te maken. De andere vrijwilliger begon met het schoonmaken van de Dorm.

Toen alles schoon was zijn wij verhuisd van lowermango naar de familiekamer beneden.

De volgende morgen nadat alle standaard klusjes gedaan waren kwam Warren naar ons toe en zei omdat we op mysterieuze wijze nu wel sleutels hebben de andere dat Lowermango privat schoon moest. In 1,5 uur. En lower mango is in dezelfde staat als Uppermango. Ik ben geflipt tegen de baas, gister zo lang schoon zitten maken voor niks en je vertelt doodleuk dat de ander moet maar dan in 1,5 uur. Ik had het even niet meer en De andere vrijwilliger heeft alles schoongemaakt.

De hele dag heb ik mijn oortjes in gedaan en hem de dodelijkste blik gegeven die ik kan maken. Sindsdien doet Warren een stuk aardiger tegen me en heeft hij zelf zijn excuses aangeboden toen we bezig waren met lunch. Hij zag het dus zelf ook wel in..

Ik was nog steeds pissed off en savonds vroegen ze of ik meedeed met een spelletje. Ik wou mijn humour niet laten zien aan de andere dus deed ik mee. Natuurlijk was er alleen nog plek naast hem en toen hij vals speelde zei ik niks. Toen de andere wat zeiden, vroeg hij wat ik er van dacht. Met mijn beste masker op zei ik dat hij inderdaad vals speelde.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 36928

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: