best sunday ever! - Reisverslag uit Nananu-i-Ra Island, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu best sunday ever! - Reisverslag uit Nananu-i-Ra Island, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu

best sunday ever!

23 April 2017 | Fiji, Nananu-i-Ra Island

De weken vliegen voorbij en de laatste week van de Dylan is aangebroken. Woehoe de baas is een paar dagen weg en we hebben zondags vrij! Dat betekent bierflesjespaddleboard races! Shawn en Angel hebben de koelkast voor de gehele dag open gezet en we mogen drinken wat we willen. Dat laten we geen 2 keer zeggen want alcohol is vrij prijzig hier.

Dylan is een proffesional sup( standuppaddleboard) en kayak instructeur. Toen ik nog niet van mijn paddle board was gevallen kwam Shawn naar mij toe en vroeg hoe gaat het? Ik zeg trots: goed nog niet een keer gevallen. En 5 seconden later lag ik er ook in! Angel liep wat achter en vroeg wat er gebeurd was. Niks, ze viel alleen erin! Ook zei geloofde er natuurlijk geen snars van!

Heerlijk het sfeertje is weer terug. We hebben een eind gepaddelboard en zijn in de zee gaan zitten bij een ander strandje. Na een half uurtje zijn we weer terug gegaan en natuurlijk ben ik kats verbrand. Na een relaxte dag horen we dat de baas voorlopig nog niet terug komt.
Ook wij gaan een paar dagen er tussen uit. De laatste dagen van zijn vakantie wou Dylan de sharkdive doen. Ik besloot met hem mee te gaan en we hebben alles geregeld. Niet alleen ik heb een hekel aan bellen Dylan ook. En we moesten voor de duik en het hotel bellen.

Voor de duik had ik het nummer ingedrukt en op bellen gedrukt en heb hem gauw aan Dylan gegeven! Met het hotel kon ik er niet meer onderuit en alles is geregeld! Wat een heerlijke zondag!