op naar het eiland! - Reisverslag uit Nananu-i-Ra Island, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu op naar het eiland! - Reisverslag uit Nananu-i-Ra Island, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu

op naar het eiland!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

28 April 2017 | Fiji, Nananu-i-Ra Island

de ochtend word ik wakker en moet ik even kijken waar ik ook alweer was. Nadat ik was omgekleed kreeg ik ontbijt. De vrouw van Nithin(medewerker) is vers platbrood ofwel roti aan het bakken. Het ruikt heerlijk! Na 10 minuten roept ze me en schuiven we aan tafel met wat kippensoep leftovers van gister avond eten we ons ontbijt en dan komt depak( andere medewerker) me ophalen om naar het eiland te varen.

Aangekomen op het eiland heb ik me nog een keer verontschuldigd en zijn we de dag rustig aan begonnen. Dezelfde dag zou de baas ( warren) weer terugkomen, we wisten alleen nog niet hoe laat. Angel en Shawn hebben een uitnodiging van de buren voor een diner en ik zou met de rest avondeten. Had ik persoonlijk niet zo een zin in dus heb ik een sandwich gemaakt om 5 uur en gezegd dat ik al avond eten had.
Ik ben in een van de vrije huisjes gaan liggen en heb hier film gekeken. Ik had het badkamerlicht aangelaten dus om 10 uur kwam warren checken. En vroeg of ik daar bleef slapen, uhm nee?, maar het is hier koeler dan in mijn kamer.

Na een paar dagen ging Shawn terug naar Amerika voor een week en bleef ik met angel achter. We hadden de dag voor ons zelf wat heel relaxt was. Ik heb Angel geholpen met spullen pakken en naar de buren brengen voor het geval ze snel weggaan en alles achterlaten.

Toen warren die avond terug zou komen zou hij een nieuwe vrijwilliger meenemen en een duik leerling van Angel. Om 11 uur savonds waren ze er nog niet dus ben ik maar naar bed gegaan. Om 1 uur kwamen ze dan eindelijk aan en hebben we even zitten te kletsen, ze is ook Nederlands.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 36907

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: