honing aan mijn kont. - Reisverslag uit Nananu-i-Ra Island, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu honing aan mijn kont. - Reisverslag uit Nananu-i-Ra Island, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu

honing aan mijn kont.

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

29 April 2017 | Fiji, Nananu-i-Ra Island

De volgende morgen werd ik wakker en deed ik mijn ding zoals ik dat al 4 weken doe. Ik denk dat er die nacht iets veranderd was want het leek wel of ik honing aan mijn kont had zitten. Ik had daarom mijn oortjes mee genomen om me een beetje af te sluiten en ben na het ontbijt aan het werk gegaan. Hier volgende ze me ook op de voet ondanks dat ik mijn oortjes in had. Dit werd na 4 dagen een beetje beter

Er waren hele gezellige gasten en meisje van 21 en haar vader. Hailey was erg aardig en erg gezellig om mee op te trekken. We besloten te gaan snorkelen met zn alle. ( Hailey, Doug ( hailey’s vader), Chris ( duikleerling), de andere vrijwilliger en ik. Toen we daar aan het snorkelen waren en bij het rif aankwamen zei ze na 1 minuut ik ga terug Australië is mooier. Terwijl het rif hier erg mooi is!! En alleen in de pacific kun je blauwe zeesterren zien! We hadden allebei zoiets, okee mooi!

Omdat mijn databundel bijna afliep heb ik nog even geskypt met rieky. Omdat we daar zitten met het grote tijdsverschil deed ik dit wat vroeger in de morgen en ben ik aan de picknicktafel in de tuin gaan zitten omdat ik daar goede verbinding heb.
De deuren van de community zaal waren nog niet open maar er zijn een tal van andere plaatsen waar je kunt zitten. Ze komt tegenover me zitten terwijl ze ziet dat ik aan het bellen ben. Dus toen ben ik maar weggelopen. Beetje privacy graag.

Die dag met lunch gingen hailey en haar vader een bootritje maken naar de battree. Hailey vroeg aan mij of ik mee wou. Ik zei dat ik na de lunch even de afwas moest doen en nog een ander taakje moest afmaken maar dat ik daarna wel mee kon. Natuurlijk zag ze dit ook als een uitnodiging en vroeg aan warren of “we” konden gaan.

Later gingen we voor het eten naar sunsetview point en zij ging natuurlijk ook mee. Ik en Hailey liepen wat vooruit en ik vroeg aan Hailey of ze de uitnodiging naar mij bedoelde of naar ons. Hierop antwoorde ze dat het naar mij gericht was maar dat ze het niet erg vond dat ze mee ging. Ik kon wat irritatie in haar stem horen en vertelde dat ze bij mij kwam zitten met skypen, dat ze alles op zichzelf betrekt in bijna elk gesprek. Haar andere resort in Fiji was heel veel beter dan hier. En toen kwam er bij haar ook uit dat ze haar niet mocht.

Een van de laatste avonden dat Hailey en Doug er waren speelde we een kaart spelletje. Begin deze week was mijn muggenspul nog boven en ik wou niet naar boven lopen. Toen bood Chris aan dat hij een hele voorraad had en dat ik er wel eentje kon hebben. Dat was erg aardig. Zoals altijd daar vertouw ik mensen en liet hem daar staan in de community area zodat ik hem gewoon kon gebruiken wanneer nodig. Ze vroeg of ze hem mocht lenen, ik zie ja tuurlijk. Sindsdien gebruikte ze hem veel, zonder te vragen. Ik geloof in sharing is caring maar wel als het met normaal en met respect gaat. Ze had btw ook haar eigen deet

(Die dag had ik mijn flesje in de badkamer van angel neergezet achter een andere fles. Dit is tevens de waskamer dus iedereen loopt erin. Ik merkte dat ze hem nog steeds gebruikte. Toen heb ik hem in mijn toilettas gedaan. Ik merkte dat ze hem nog steeds gebruikte, ze zoekt dus gewoon in mijn dichte toilettas. Wat? Nadat ik dat had uitgevonden dacht ik het is nog maar een paar dagen ik ga hier nu geen heisa over maken. Ik heb het flesje in mijn grote backpack gedaan en onder mijn kleren gestopt.

Maar goed met het kaartspelletje ging ze eerder naar bed want ze was moe. Iedereen zat aan tafel spelletje te spelen en wat te drinken. Maar dan ook iedereen. Angel, Chris, Ik, Doug, Hailey, Warren. Ze komt in haar pyjama de kamer uitgelopen ( we waren inmiddels verhuisd naar beneden) en vroeg waar het flesje muggenspul was want ze kon hem niet in mijn tas vinden. Iedereen keek naar mij, ik zei heel dom dat ik niet wist waar het was. Toen antwoorde ze nog : vanmiddag zat het nog in je tas en nu is het weg dat is raar. Dus ik zei sorry ik heb echt geen idee, je hebt toch ook nog je eigen deet? En de coils werken ook goed. Hierop zei ze nog wat en ging terug naar bed.

Ik heb Warren nog niet zo aardig gezien. Toen we allemaal naar bed gingen zei hij tegen me. Anne do you know where the bugspray is? Dit was toch echt wel heel grappig hierop gaf hij nog een opmerking over dat ik zo kalm bleef haha. Hailey was zo lief om voor mij nog wat muggenspul te halen omdat ik die van mij nu natuurlijk niet kon gebruiken! We hebben nog een paar uur buiten zitten kletsen en toen er een groep van 10 chinezen ( onze gasten) gillend en luid naar beneden kwam zijn we gauw gaan schuilen binnen met alle lampen uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 36937

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: