eeen paar dagen vrij! - Reisverslag uit Suva, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu eeen paar dagen vrij! - Reisverslag uit Suva, Fiji van anne breemen - WaarBenJij.nu

eeen paar dagen vrij!

Blijf op de hoogte en volg anne

25 April 2017 | Fiji, Suva

2 dagen later gaan we naar pacific harbour! Wat heerlijk om even van het eiland te zijn, niet te hoeven koken en vooral geen afwas! Morgen is het dan echt zover we gaan met de haaien duiken!!!

Zonder kooi!

Bij het hotel aangekomen blijft dat we een bed hebben en een deken. Terwijl hij in het begin had gezegd als we 2 aparte bedden hebben prima.

Dus ik aan hem gevraagd of hij dit oke vond, zo niet dan vraag ik om een andere kamer. Hier reageerde hij niet echt op dus heb het maar zo gelaten. Hij is niet zo een prater wat soms best vervelend kan zijn. Zoals nu. Na nog een keer te hebben nagevraagd zei hij dat het oke was.

Ik heb maar een film opgezet en om half 8 worden we gebeld door het restaurant van het hotel of we wel echt nog kwamen dineren. Wat een luxe!! Met een heerlijk buffet hebben natuurlijk veel te veel gegeten, terug op de kamer hebben we nog een andere film aangezet maar vielen allebei halverwege in slaap.