valentijn! - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu valentijn! - Reisverslag uit Mount Gambier, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

valentijn!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

14 Februari 2017 | Australië, Mount Gambier

Brr wat een koude nacht alweer. Alhoewel het iets beter was als gisteren. Je weet pas echt dat je aan het kamperen bent als je geen wc hebt, geen douche voor 4 dagen en je kleren moet wassen in de wasbak van een openbaar toilet. Love the campinglife!

Voor lunch zijn we gestopt bij een campsite. Hier zat een inimini winkeltje waar ze vis verkochten ik ben met Lies gaan kijken. Ze hadden een klein bakje gemixte zeevruchten voor 3 dollar. Dat konden we natuurlijk niet met kaart betalen en ik had maar 2 dollar. Een andere klant in de winkel, twijfelde geen moment en gaf ons een dollar zodat we wat het konden halen na 3 keer bedanken hebben we heerlijke lunch gehad.

We zijn boodschappen gaan doen en wijn gaan halen voor valentijn. Ik wou graag wat anders want rode wijn is niet te drinken. Maar al het andere is zo duur :0 dus laat maar zitten.

We zijn naar de macdonalds gereden voor wifi en ik heb mijn blog bijgewerkt voor zover ik het had. We zijn naar de campsite gereden en hebben hier gekookt.
Omdat het zo koud was eerst een soepje genomen na het eten de tent in gedoken en new girl gekeken. Het is zoo koud!!
Morgen opzoek naar een douche!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Mount Gambier

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 37023

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: