melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

melbourne

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

17 Februari 2017 | Australië, Melbourne

vandaag moesten we de auto schoon inleveren. Na een hele rit in de outback, zag deze er natuurlijk niet meer uit. Toen we bij de carwash aankwamen zeiden ze al gelijk, het is niet zeker of we alles eraf krijgen… maakt niet uit probeer het maar zo goed mogelijk!
Er was een klein cafeetje daar hebben we wat gedronken tijdens het wachten op de auto.

We hebben de auto ingeleverd en daarna zijn we naar het hostel gegaan. In het hostel waren de muren vol haken en vol tassen waar iedereen zijn eten kwijt kon. Hier is het heel normaal in hostel om je eigen eten te koken omdat uiteten te duur is. Ook stonden er 6 grote koelkasten vol met koeltassen met eten. We hebben even gerelaxt en wat warms gedronken. Daarna zijn we naar het centrum gegaan om voor Lies souverniertjes te halen.

We zijn terug gegaan en hebben een heerlijke warme douche genomen (zo goed!!!) en daarna zijn we naar een Indiaas restaurant gegaan. Met een heerlijke (te) volle buik zijn we naar de bar gegaan onder ons hostel.

We hebben ieder een rondje betaalt als er 2 vrouwen naar ons komen en ze vragen of we even aan de kant gaan om de beemer aan te zetten. Ja hoor tuurlijk. Nadat alles werkt zegt ze jullie krijgen een rondje van mij omdat jullie aan de kant gingen. Nee dankje hoeft niet hoor. Jawel! En zo noemde ze wat dingen op. Dus Dani bestelde voor iedereen een jägerbom. Gadver wat goor maar we werden wel lekker warm.

Slaap lekker!