melbourne dag 2/ laatste dag australie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu melbourne dag 2/ laatste dag australie - Reisverslag uit Melbourne, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

melbourne dag 2/ laatste dag australie

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

18 Februari 2017 | Australië, Melbourne

Laatste dagje Australië, heerlijk een bed en ruimte! Ik heb geslapen als een baby! Nadat we samen ontbeten hebben, hebben we afscheid genomen van lies in het hostel. Hierna hebben we onze kleren gewassen en zijn we opzoek gegaan naar een campervan voor Nieuw zeeland. Wat ontzettend frusteerde en we moesten maar afwachten of er op onze quot gereageerd werd. Want het was natuurlijk weekend!

Nadat de was klaar was in de droger zijn we een rondje door de stad heen gelopen. En hebben we toegeven aan een lekker ijsje van ben & jerry’s! Nadat we onze souvenirtjes hadden zijn we terug gegaan naar het hostel en zijn we in de tv-room gaan liggen. Hier zijn we allebei even in slaap gevallen. Ik kwam erop dat moment achter dat ik geen ticket uit nz had en ik die wel nodig had. Dus toen moest ik in een uur beslissen waar ik naar toe zou gaan na nz en of ik op dezelfde dag als dani vlieg of ik nog wat langer blijf hier.

Ik heb besloten nog wat langer te blijven en hierop vliegtickets gezocht, bestemming: Vietnam.

Toen ik bijna alles rond had werd om 7 uur de wifi afgesloten… dus nog geen ticket. Ik ben naar de receptie gelopen en heb gevraagd of ik daar mijn ticket op de computer mocht boeken. Normaal deden ze dat niet maar voor deze keer. Hierna hebben we onze spullen gepakt en zijn we naar de skybus gelopen. We waren net op tijd voor de bus anders hadden we nog een half uur moeten wachten. In de bus keek Dani op haar rekening en was er geld vanaf voor wicked, allebei met zenuwen hebben we gekeken naar haar mail en yes! We hebben een campervan van Wicked!

Niet veel later moest de bus zo hard remmen dat we allebei van onze stoel afvielen, en ik een lekker punt in mijn rug kreeg. Zo fijn! Gelukkig niks anders en we waren zo bij het vliegveld. Altijd fijn nacht vluchten.

Op het vliegveld hebben we nog wat timtams gehaald omdat dit iets typisch is van Australië. Bij het inchecken vroeg de vrouw aan de bali naar een uitreisticket, maargoed dat ik er nog een geboekt hebt. In het vliegveld zat er een nederlandse jongen naast ons we hebben even geklets en zijn daarna gaan slapen. Ik werd wakker van de mededeling dat we onze riemen om moesten doen. Ik schrok me kapot en vroeg wat er aan de hand was. Toen begon hij te lachen en zei dat we gewoon gingen landen. We zijn in Nieuw zeeland!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 36996

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: