kerst all over again - Reisverslag uit Geelong, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu kerst all over again - Reisverslag uit Geelong, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

kerst all over again

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

16 Februari 2017 | Australië, Geelong

Nadat iedereen opgestaan was, ontbijt ophad zijn we met de hele groep naar de waterval vlakbij gelopen. De jongens zo gek als een deur zijn het ijskoude water in gegaan. Nadat we weer terug waren op de campsite is iedereen zijn eigen weg gegaan. We zullen vanavond elkaar op dezelfde campsite ontmoeten. Net buiten de campsite kwamen we een wilde kangaroo tegen! Dat is de eerste ( in het wild) die ik hier in het andere deel van Australië zie!

Na een stukje verder te zijn gereden kwamen we aan bij de 2de waterval. Hierna hebben we de great oceanroad verder vervolgd. Omdat het weer zo een koude nacht was was ik moe en ben ik in slaap gevallen. Ondertussen zaten de 2 andere in de stress omdat ze eerst de verkeerde kant opgereden zijn. En daarna bijna zonder benzine zaten. Maar goed dat ik sliep 

Na wat uurtjes rijden kwamen we aan op de campsite, het was een tankstation en de wifi werkte voor geen meter. Toen kwamen de jongens aan en zagen we dat we een stukje verderop alles konden opzetten. Nadat dit klaar was hebben we met iedereen gekookt en gegeten. Hierna kwam de drank op tafel en hebben we tot 5 buiten gezeten met een heerlijk kampvuur.

Ondertussen werden de gekste dingen naar voren gehaald. De wijn was goedkoop en slecht dus hadden ze gluhwein gemaakt. Hierna had hij een spel met een zaklamp en foto’s. Ze hadden nog sterretjes in de auto liggen die op moesten. En ze hadden allerlei kerst accessoires in de auto. Kerstlampjes een sneeuwbal met licht en haarbanden met sneeuwpoppen en kersmannen erop.

Toen vertelde ze dat ze uit hun regio uit België soms geld krijgen van de trappisten als je een project had. Hun hadden dus 2000 euro gekregen om op reis te gaan en uit te zoeken wat ze in het leven wilde. Voor de trappisten en hun project hebben we een foto gemaakt met de sterretjes!

Om 5 uur was iedereen toch wel moe en zijn we gaan slapen