adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

adelaide

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

13 Februari 2017 | Australië, Adelaide

Brrr. Wat een koude nacht. Van 40 graden naar 16 is een beetje te..
We nemen een alternatieve route naar adelaide. We komen langs allemaal kleine dorpjes.

Eenmaal in Adelaide aangekomen zijn te parkeergarages te duur. 5 dollar voor een half uur en 9 dollar voor een uur. Na 5 rondjes te zijn gereden door de stad hebben we een plekje gevonden waar we en uur konden parkeren voor slecht 4 dollar. We zijn een rondje door de stad gelopen en daarna hebben we een acai smoothie gehaald. Dat was niet te eten, de bowl is veel beter. We waren te laat voor ons op parkeer ticket en ik zag een parkeerwacht de andere auto’s al controleren. Dus ik liep snel naar de auto en Dani maakte de auto snel open zo konden we toch nog de boete ontlopen!

Gestopt in stirling zijn we boodschappen gaan doen en hebben we getankt. Onderweg wouden we een vrachtwagen inhalen dus gaven we een beetje gas meer. Daardoor zagen we de politie met lasergun niet en hebben we misschien een boete. Het kan niet voor veel te hard zijn maar toch!

Aangekomen bij de campsite bleek deze dicht te zijn vanwege werkzaamheden. 500 meter terug was een alternatieve campsite. Maar ook hier was geen wc.. en geen douche!

We zijn in de tent gekropen onder de dikke deken en hebben geisha gekeken. In het duits maar dat maakt niet uit.