airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

airlie beach

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

04 Februari 2017 | Australië, Airlie Beach

Na een verschrikkelijk nacht vroeg opgestaan en ontbijt gemaakt. Ondertussen hadden we het erover dat hun ook een keer naar NL komen en dat ze dan wel een beetje Nederlands moeten spreken. En als ik naar hun kom dat ik mijn Duits moet bijspijkeren. Ja Duits, het zijn 2 Italianen maar komen uit het noorden bij de grens bij Oostenrijk. Het eerste woord wat ik moest leren was Oochkotzlschwoof.

Gewoon een moeilijk woord voor eekhoorn dus!

We hebben nog getankt en alles gecheckt voor de lange reis naar alice springs ( 2500km) We zijn naar airlie beach gereden en hier over een marktje gelopen. Omdat ik graag een kleine tattoo wil. Heb ik zo’n temporary ding laten zetten op mijn enkel en pols. Gewoon om te kijken of het mooi is.

Ja hoor enkel it is! Die op mijn pols gelijk eraf gehaald. Maar dit doe ik pas in NL en ik wil mijn reis hierin verwerken dus er word over nagedacht! Op de markt hebben we nog een armbandje gehaald en ik heb wat van die vlaggetjes gehaald die je aan je backpack kan maken. Ik heb mijn souvenirtjes weer bij elkaar.

We zijn bij macdonalds gaan lunchen vanwege de wifi. Hier hebben we opnieuw gezocht naar camperfans maar tevergeefs. Toen we allemaal oververhit waren zijn we naar de bleu lagoon gegaan om te zwemmen. Dit is een soort van zwembad omdat je hier niet in zee kan zwemmen vanwege de stingrays. En er is een gratis douche! We zijn teruggereden naar dezelfde campsite met rammstein op in de auto.

Hier zagen we 2 jongens alleen zitten ( en niet zoals gewoonlijk alleen maar stelletjes) dus hebben we gevraagd of ze samen wouden eten. Ze bleken Nederlands ( marc en menno ) en we hebben een gezellige avond gehad. Hun kwamen uit nieuw zeeland en hebben ons wat tips gegeven waar naar toe te gaan.

Wat opviel is dat wij maps.me gebruiken om de weg te vinden en hun gebruiken gewoon een kompas op hun telefoon. De ene app vertelt ze waar ze naartoe moeten en hun kompas welke richting. Diehard kamperen!

Morgen gaan we naar de zelfde campsite en nemen we allebei goedkope wijn mee ( ze noemen het hier goen?)

Morgen vroeg op want we gaan naar de whitsundays!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Airlie Beach

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 36992

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: