op naar de outback! - Reisverslag uit Hughenden, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu op naar de outback! - Reisverslag uit Hughenden, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

op naar de outback!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

06 Februari 2017 | Australië, Hughenden

Nadat iedereen zijn tent uitgezweet was hebben we met de hele groep ontbeten en zijn we gaan opruimen. Op naar alice springs! We hebben afscheid genomen van de jongens en sarah en zijn richting townsville gereden. Hier hebben we wat kaartjes gekregen en we hebben de laatste boodschappen gedaan, toen we vertelde aan de man dat we naar alice spring reden keek hij ons aan alsof we gek waren.
Hij waarschuwde nog voor een paar dingen en daarna zijn we gaan rijden. Next destination: Charters town.

Hier hebben we getankt en heb ik gevraagd hoever het volgende tankstation is. Ooh the next village hughenden is 200 km. You’ll find a petrol station there.
Waat 200 kilometer?!?!

We zijn er naar toe gereden en de straten waren leeg, verlaten. We konden wel gewoon tanken en de wifi van het toeristencenter gebruiken. Maar voor de rest hebben we 4 of 5 mensen gezien en 3 auto’s

Bij de campsite aangekomen hebben we salade gemaakt en de auto zo neergezet dat we de zonsopgang kunnen zien. De zonsondergang was prachtig en hebben een paar hele mooie foto’s kunnen maken.
De eerste dag hebben we overleefd zonder iets of iemand aan te rijden: check!

Totaal aan km: 600