uit op verkenning - Reisverslag uit Fremantle, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu uit op verkenning - Reisverslag uit Fremantle, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

uit op verkenning

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

18 Januari 2017 | Australië, Fremantle

Iedereen gaat naar het werk en ik kan lekker de omgeving gaan verkennen, ik ben s ochtend even naar het strand gelopen (10 hele minuten) en daarna heb ik de bus naar fremantle gepakt. Ik heb wat souverniertjes gehaald en gekeken voor een nieuwe korte en lange broek. Geslaagd in een keer! zomaar in een dag.

Ook hebben we deze avond oude foto’s terug gekeken en vroeg juli of ik de chocolade pudding van tante Willy wou maken. Ja hoor natuurlijk, zo gezegd zo gedaan!

wat is het lekker om voor een tijdje gewoon een huis te hebben waar je gewoon kunt relaxen en op terug kunt vallen. waar je je eigen plekje hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Fremantle

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 36912

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: