gili air - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu gili air - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

gili air

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

27 December 2016 | Indonesië, Gili Air

Aangekomen op gili air kwamen we in ons heerlijke homestay aan. we moesten ons aanmelden bij de receptie en konden dan naar onze kamer.

Oke, stel je even voor: een wit strand met een helderblauwe zee voor met wat bootjes in het water en een heerlijke cocktail in je hand. (voor als je niet van cocktails houd bier of wijn, telt ook!)
Je bent met een leuk gezelschap, lekker aan het kletsen aan het lachen en dan zie je aan de horizon achter de zee de zonsondergang. De lucht kleurt, eerst geel dan oranje, roze, en daarna felrood. Muziekje op de achtergrond van de bar en met je blote voeten het zand. Met een zitzak onder je kont.

Wie maakt deze situatie nog beter? Ja dat is een uitdaging!
En zo zag ook onze eerste avond op gili Air eruit.

2de dag zijn we gaan snorkelen, natuurlijk viel dit weer tegen maar de 2de keer dat we het water in gingen zagen we maar liefst 5 zee schilpadden rustig liggen op de bodem, een kleintje zwemmen.
Er was ook een Nederlands gezien met een meisje van een jaar of 12.
Iedere keer als er een langskwam en ik wees hem haar aan en iedere keer kwam er een klein gilletje uit. zo schattig, haar dag kon niet meer stuk!

In de avond hebben we lekker gegeten en hebben we een vriend van daniela op het eiland ontmoet, met zijn alle zijn we naar legendbar gegaan en hebben we wat gedronken. na een opmerking van Philip over een lichtje in de zee, zei ik je kan er ook naar toe zwemmen. waarop Daniela opvatte zwemmen nu? Ja is goed. Zo gezegd zo gedaan. Nadat Daniela en ik in het water waren gesprongen kwam Philip erachter aan!

was hij ook nog zo leuk om een opmerking te maken over wat er onder ons kon zwemmen... hij kreeg van mij een splash water in zijn gezicht.
Maarja karma! direct erna kreeg ik een grote slok water in mijn mond.

Na onze nachtelijke duik zijn we terug gelopen naar het hotel, straten donker zonder verlichting was ik niet heel erg op mijn gemak, maar ik was niet alleen!

Ik heb mijn spullen gepakt en sochtens zijn we gaan zwemmen bij het hotel.Heerlijk! hierna moest ik dit mooie paradijsje verlaten voor bali.
Papa komt!