Stelletje oplichters! - Reisverslag uit Bangsal, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu Stelletje oplichters! - Reisverslag uit Bangsal, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

Stelletje oplichters!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

27 December 2016 | Indonesië, Bangsal

De chauffeur van de taxi zei niet zoveel. toen we uitstapten kwam een man naar ons toe en legde uit hoe het met de public boat werkt. we moesten wachten tot er genoeg mensen waren. Na een half uur wachten probeerde hij me een ticket aan te smeren naar bali. Oke ik heb er een nodig maar ik koop die niet 123. Ik vertelde hem dat. Ook vroeg hij veel te veel dus begon ik af te dingen.

Toen ik zei dat ik minder had betaalt werd hij boos en liep weg. Toen besloot ik al dat ik niks van hem zou halen. hij kwam zeker nog 5 keer terug en ik bleef zeggen dat ik het voor minder wil en anders niet. Echt blij was hij hier niet mee.

Toen kwam hij met het verhaal dat als we 150.000 extra zouden betalen boven op de prijs voor wat we al betaald hadden, de boot binnen 20 minuten zou vertrekken. We hebben juist voor de public ferry gekozen omdat het zo goedkoop is...

na 3 minuten kwam hij terug met hetzelfde verhaal. we hebben geen haast we wachten wel. De man werd steeds meer geirriteerd en bozer. Na 5 minuten kwam hij weer terug maar nu met het verhaal dat als we 100.000 zouden betalen we over 10 minuten al konden gaan.

we deden het niet en hij liep weer boos weg. Wat was ik blij dat ik daar niet alleen zat...

toen kwam er een andere toerist naar ons toe die zei oow je moet gewoon naar de boot lopen en daar wachten. Dus we hebben ons ticktet gevraagd en nu begon hij te schreeuwen dat we hem boos maakten. we liepen stug door en hij gaf ons onze kaartjes voor de boot. En riep boos Snel snel!

we liepen naar de boot die natuurlijk al overvol zat en we konden nog net aanschuiven en de boot vertrok nog geen 30 seconden erna. Net optijd met de laatste boot.

Wat een nare vent Ik had gelezen dat indo's een temperament konden hebben maar dit heb ik nog niet eerder gezien!

Eenmaal op Gili air aangekomen maakt het allemaal weer goed, daniela viel vanaf de boot in het water haha. En onze accommodatie is top! Het is een homestay maar gelinkt aan een luxe hotel. Dus we kunnen van alle facaliteiten gebruik maken Inclusief Zwembad!!

Ook hebben we de engelse weer ontmoet en komen er morgen nog meer bekenden van kuta en van Daniela langs. dat wordt een gezellige boel :D

  • 27 December 2016 - 23:00

    Willy:

    Even niet gekeken (op bed met fikse verkoudheid) en hupsakee weer een paar verslagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bangsal

Indonesie!

Mijn reis van Jakarta, naar de eindbestemming Perth!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2017

Indonesie ik zal je missen!

16 Januari 2017

Amed!

11 Januari 2017

kuta met daniela

10 Januari 2017

Nusa Lembongan deel 2

07 Januari 2017

Nusa Lembongan
anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 36911

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: