het lijkt wel winter brrrrr - Reisverslag uit Franz Josef/Waiau, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu het lijkt wel winter brrrrr - Reisverslag uit Franz Josef/Waiau, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

het lijkt wel winter brrrrr

Blijf op de hoogte en volg anne

27 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Franz Josef/Waiau

Brrrr wat een ijskoude nacht! Het is buiten 3 graden en binnen is het misschien 4 graden?

Het was zo koud om op te staan, Dani is voorin gekropen zonder de deuren open te doen. En ik ben achterin in mijn slaapzak blijven liggen. We hebben een stukje gereden zodat de auto een beetje warmer werd. Daarna ben ik ook voorin gaan zitten en hebben we 40 km verder en 20 graden verder ontbijt gemaakt op een strandje.

We zijn naar Franzjosef gereden en onderweg besloten dat we vanavond warm in een hostel gaan slapen met warme douche en waar we onze kleren kunnen wassen.

Bij het hostel aangekomen was het super, gratis ontbijt, gratis gebruik van de whirlpool, wasmachine en vooral warm slapen. Ook kon ik mijn skydive hier boeken. We hebben lekker bij het hostel gezeten en een ronde gemaakt door het kleine dorpje.

We hebben wat muziek en films gedownload en diner gemaakt. Hierna zijn we heerlijk gaan douchen en in een warm bed gekropen!

Morgen ga ik dan toch echt skydiven aaaaah!