surfeeen! - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu surfeeen! - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

surfeeen!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

01 April 2017 | Nieuw Zeeland, Raglan

De volgende morgen zijn we vroeg opgestaan en zijn we met het busje naar de surfschool gegaan. Toen we op het busje aan wachten waren zag ik toevallig Eva weer! De straybus komt ook in Raglan en ze kwam een dag later aan als mij! De surfschool is het hetzelfde bedrijf dat een hostel runt. Toen we daar kwamen kwam ik haar weer tegen!

Laat het surfen maar beginnen, na een voorstel rondje en wat uitleg over de techniek gingen we het water in. En het is me zowaar gelukt om op het bord te staan! Het was echt heel leuk en kan niet wachten tot morgen! Toen ik terug kwam was er een Nederlandse A en hier ben ik een beetje mee opgetrokken. We kwamen nog een paar Duitsers L tegen en hiermee zijn we wat gaan drinken. Hot chocolat wit marshmallows!

We hebben boodschappen gedaan en omdat we allebei niet zo een zin hadden om te koken vroegen we of L voor ons wou koken, en ja hoor ;D. Morgen is onze beurt! We hebben avonds nog wat geklets en een biertje gedronken in de lounge room en hierna zijn we gaan slapen.


De volgende dag zijn we natuurlijk weer op pad gegaan. Met A en L zijn we gaan surfen en we hadden een groep van ongeveer 8 mensen.

Natuurlijk bakte ik er deze keer niks van, en had ik gewoon lekker beginnersgeluk! Maar het was leuk dus dat maakt niet meer uit  oké ik moet toegeven ik was ook wel een beetje gefrustreerd, maar dat mocht de pret niet drukken :p

Toen we terug kwamen hebben we boodschappen gedaan en hebben we met z’n drieën minipizza gemaakt op pitabroodjes. In het hostel hebben ze een pizzaoven dus ons diner was heerlijk! En ik heb een nieuw kamergenootje, ook Nederlands J en erg gezellig!

Dag 3 in raglan.
Na 2 dagen surfen heb ik echt vette spierpijn en gaat het hem vandaag echt niet worden. Overal spierpijn.. dus heb ik ochtends lekker mijn boekje gelezen in de hangmat en ben ik middags meegegaan met de auto maar niks gehuurd. Ik heb mijn boek meegenomen en ben op het strand mijn boek gaan lezen. Ik ben nog even het water in gegaan omdat het uit het water te koud werd.

Op het strand kwam ik W en E nog tegen die waren vanuit hun hostel gaan surfen. Ik ben teruggegaan en heb de rest van de avond samen met L, A en J doorgebracht.

Ook de 4de dag bracht meer ongeluk dan geluk. Ik heb het voor elkaar gekregen om 2 keer half op het de surfplank te staan. Dus ik was vrij snel weer uit het water! Leuk geprobeerd maar nee het is niet voor mij weggelegd. Ik had op het strand afgesproken met W en E maar hun bus ging ochtends en wij konden alleen middags! Na een gezellige laatste avond bereid ik me samen met J voor om morgen ochtend de bus terug te nemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Raglan

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 36960

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: