taman hutan raya & tebing keraton - Reisverslag uit Sekebuluh, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu taman hutan raya & tebing keraton - Reisverslag uit Sekebuluh, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

taman hutan raya & tebing keraton

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

07 November 2016 | Indonesië, Sekebuluh

Gister een aardige Indonesische jongen ontmoet, hij komt van Surabaya en we hebben samen nog wat gegeten, vandaag samen naar de parken gegaan.

bij tebing keraton had je een prachtig uitzicht over het stadje en zag je goed alle theeplantages liggen. de weg hiernaar toe was even prachtig maar ooh zo hobbelig en vol met keien en gaten. Hierna zijn we naar taman hutan raya geweest. De motorbike heeft hier ons ook weer naar toe gebracht en de weg was weer prachtig maar ook zo hobbelig! Deze mensen hebben rij-skills!
We hebben 4 uur in de park rondgelopen. Wat is daar een hoop te zien aan flora en fauna! we hebben zelfs apen gezien in de bomen en op de grond, ze waren te snel om een foto te maken :(

de natuur is hier zo mooi, zo groen! En het was in het park zelf helemaal niet zo warm, behalve als je alle trap had opgelopen :)

Morgen ga ik mee met een motorbike-tour. Naar een aardbeienveld, een theeplantage en nog een aantal dingen. Omdat ik dan niet meer genoeg tijd heb om naar Pangandaran te gaan heb ik een nacht bijgeboekt in het krakende stapelbed! De bus naar Pangandaran duur 7 a 8 uur namelijk :)