lijkt wel op nederland hier! - Reisverslag uit Titirangi, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu lijkt wel op nederland hier! - Reisverslag uit Titirangi, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

lijkt wel op nederland hier!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

11 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Titirangi

Vandaag zijn we naar een klein plaatsje ten westen van Auckland gereden. Nog steeds regen… aangekomen in Titirangi hebben we even rondgelopen, hier kwamen we ook een kleine spa tegen, we hebben een prijslijst opgevraagd en of ze die dag tijd hadden. Maar helaas. Dus moesten we verder opzoek naar een spa voor de laatste dagen.

Toen we in het stadje klaar waren zijn we doorgereden naar piha. Hier bevind zich de lionrock in de zee vlak bij het strand. Omdat het nog steeds regende konden we geen foto’s maken. En niet zo een beetje ook het kwam met bakken uit de lucht!

Net toen we van het strand wegliepen, 3 x raden. De zon begon weer volop te schijnen! We vroegen ons nog af wat we fout hadden gedaan die dag en waarom karma ons hierop pakte. Onderweg kwamen we de mooiste uitzichten weer tegen. Een met regen ( op de heenweg) en een met zon ( op de terug weg)

Op de terug weg zijn we nog even gestopt in een winkelcentrum om voor een bikini voor Dani te kijken. Omdat we hier aankwamen op een kwartier voor sluitingstijd hadden we hier niet heel veel tijd voor en hebben we snel onze weg gebaand naar de camping.

Al met al en prima daggie!