queenstown - Reisverslag uit Lumsden, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu queenstown - Reisverslag uit Lumsden, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

queenstown

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

22 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Lumsden

Vandaag gaan we naar queenstown. We hebben een tour geboekt met boot en kajak voor milford sound. Hierna hadden we een douche nodig en zijn we naar een zwembad gegaan. We wouden van de glijbaan af maar moesten hier een bandje voor halen, maar de beste jonge man liet er ons toch door voor 1 keer .Later in de hotpool ontmoette we Tjitte een jongeman uit Friesland. We raakte aan de praat en we hebben hem uitgenodigd voor de verjaardag van Dani 2 dagen later.

Hierna zijn we naar lumsden gereden voor de campsite. Deze was vol met Duitse jongeren. Vandaag was het goed weer maar liefst 26 graden!

Queenstown is een heel gezellig stadje, vol met jonge mensen, leuke gezellige winkeltjes. Erg leuk stadje om een aantal dagen te verblijven. Helaas hebben wij er de tijd niet voor.

Je raadt het al we kwamen de tsjechen weer tegen!