waiheke island! - Reisverslag uit Waiheke Island, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu waiheke island! - Reisverslag uit Waiheke Island, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

waiheke island!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

22 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Waiheke Island

Na een mooie ferry tocht naast 3 oudere mensen die maar tegen me bleven praten. Ben ik op de hop on hop off bus gestapt en zo het eiland een beetje verkend. In een klein plaatje onerao was er een kraampje van een van de kanidaten van NZ master chef. Daar heb ik een ijsje gehaald en dat was het zeker waard!! Ik heb er wat boodschappen gedaan omdat ik wist dat in het plaatsje waar ik verblijf geen supermarkt is.

Hierna ben ik naar het hostel gegaan. Met de aanwijzingen hoe ik er zou moeten komen in mn hoofd ben ik op pad gegaan. Ze hadden een walkway naar boven of een trap. Ik koos voor de trap en wat had geluk dat ik mijn grote backpack in Auckland heb laten liggen voor deze nacht.

Eenmaal bij het hostel had ik wel een supermooi uitzicht. Er bleek een andere Nederlander in het hostel te verblijven. Ik had al mijn avondeten op maar zij had nog niks op en niks bij haar. Dus had ik haar de andere helft van mijn avondeten gegeven.

We hadden allebei erg zin in chocola en zochten een tankstation op, dat was niet te ver weg en we begonnen met lopen. Na 5 minuten op een de weg in het pikkedonker begon een hond te blijven. Uit reflect begon ik half te rennen waar Boke mijn arm pakte en zachtjes zei, ik ben bang voor honden. Hmm nice, hier in het pikkedonker, we moeten ook weer terug 

Na een kwartier lopen kwamen we er er allebei achter dat we geen portemonnee bij hadden en dus terug moesten, langs die hond en zonder chocola! We hebben nog een spelletje in het hostel gespeeld, gegevens uitgewisseld zodat we elkaar in het weekend weer in Auckland zouden treffen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Waiheke Island

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 36919

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: