tot over een paar maanden dan maar! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu tot over een paar maanden dan maar! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

tot over een paar maanden dan maar!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

15 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na een rustige ochtend, hebben we na het ontbijt alle foto’s overgezet op haar usb stick. Ik heb mijn kadootje en kaart in een tasje gestopt en in haar backpack gestopt. Zodat ze hem niet kan openen voor ze thuis is. Terwijl ze mij haar aantekeningen over Azië geeft zit er een rood zakje onder. Met de boodschap dat ik hem pas mag openen als ze weg is.

En toen was het toch echt tijd dat ze naar de skybus moest om haar vlucht te halen. Gelukkig ging de skybus vlug weg want anders was het nog een erger drama dan het al was. He bah wat haat ik afscheid nemen.
Vorige keren waren niet zo erg, maar dan wist ik dat we elkaar weer zouden zien in vrij korte tijd.

Nou goed, ik ben terug gegaan naar het hostel, waar een Duits meisje naast ons zat. Vlak voor de skybus ontdekte zij dat haar vluchtgegevens voor geen kant kloppen en ze waarschijnlijk in Melbourne vast komt te zitten en een nieuw ticket moet kopen. Toen ik weer bij haar was was ze wat rustiger en kon ze haar vlucht wel vinden op internet.

Ik ben met haar gaan lunchen bij de Mexicaan en daarna heb ik haar naar de Skybus gebracht. Hierna had ik eigenlijk alleen nog maar zin om niks te doen, toch ben ik naar de travel agency gegaan en heb een ferry naar Waiheke Island, bus naar raglan, coromandel tour en de straybus naar cape reinga geboekt.

Vanavond was een game night, georganiseerd vanuit het hostel. Hier kwam ik 2 Canadezen tegen waar ik de rest van de avond mee heb opgetrokken. Omdat ik de volgende morgen de bus naar cape reinga had wou ik het niet te laat maken. Dat mislukte natuurlijk verschrikkelijk want ik lag pas rond 3 uur half 4 in mijn bed en om half 7 ging de wekker weer.

Maar de avond was niet echt te omschrijven, het was raar en gezellig. Raar omdat de game night echt niets aan was en raar. Ze hadden allemaal spelletjes waar je je moest uitkleden, wie het het langste volhield kreeg een prijs. Why would you do that? Dus er stonden dus echt mannen en vrouwen hun handen voor hun borsten en penis te houden. We zijn toen maar naar een andere kroeg gegaan waar hun gingen poolen.

Nadat hun in de 3de kroeg klaar waren met drinken zijn ze pizza gaan halen hebben hun deze opgegeten in het hostel. Hier maakte zijn nog even mijn fun om mijn Engels omdat ik schijnbaar de s niet uitspreek als s maar als sj. Dus toen heb ik ze om mijn beurt Nederlands laten praten en toen kon ik lachen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 36958

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: