verjaardag vieren! - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu verjaardag vieren! - Reisverslag uit Cromwell, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

verjaardag vieren!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

24 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Cromwell

S ochtends ben ik wat eerder opgestaan om de vlaggetjes van Dani in elkaar te zetten. De ballonnen opgeblazen en net toen ik de vlaggetjes wou ophangen werd ze wakker! Dus zei ik dat ze nog even haar ogen dicht moest doen. Toen alles hing en alle ballonnen in de auto lagen deed ze haar ogen open en verassing! Ze was hierdoor erg verrast en blij en hebben ontbeten.

Hierna wouden we naar Queenstown vertrekken maar de auto startte niet. Shit en nu? gaat goed met ons hier haha. Er stonden Duitse mensen naast ons en met onze startkabel konden we weer op weg.

Eerste stop: zwembad voor een douche. Tweede stop: Queenstown. We zijn wat winkels ingegaan maar konden en geen jurk en geen bikini vinden. Hierna hebben we Tjitte een bericht gestuurd en hebben we besproken welke campsite we gaan.

We zijn boodschappen gaan doen en wouden de wijn en het bier afrekenen, dat gaat dus mooi niet zonder je paspoort. Dus wij ons paspoort halen, alleen kon Dani hem niet vinden. Hele auto doorzocht niks. Dus op naar de volgende winkel en nu zijn alleen ik en Tjitte naar binnen gegaan. Dani zocht ondertussen nog even verder

We zijn naar de campsite gereden en hebben haar de kadootjes gegeven en er waren nog 2 andere uit Uruguay en hun hebben meegezongen. Na een gezellige avond zijn we gaan slapen en kon Dani nog lang verjaardag berichten ontvangen aangezien het hier 12 uur later is dan thuis

Ze heeft van Tjitte een schaapknuffel cadeau gekregen, dus we hebben nu een soort van mascotte in de auto.

al met al een geslaagde verjaardag!