op naar raglan!! - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu op naar raglan!! - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

op naar raglan!!

31 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Raglan

Na een week dingen uitzoeken, was het tijd om zelf de bus te nemen, op naar Raglan! De dag hiervoor heb ik alles geregeld met de bus en heb ik geld terug gekregen van een buskaartje dat ik niet zou gebruiken.

Bij het hostel kwam ik erachter dat ik mijn handdoek vergeten ben.. ik heb gebeld en moest een email sturen. Die handdoek was dus weg en het was er nog wel een uit Australie! Maar ik heb nog een andere gelukkig!

In de bus van Auckland naar Hammilton heb ik eigenlijk vooral geslapen, en er was wifi dus dat was nice. De bus van hamilton naar Raglan zat ik naast een Duits meisje. We verbleven in het zelfde hostel en ze wist waar we naar toe moesten, dat is handig!

Het hostel is echt super chill. Er is geen wifi om de boel sociaal te houden en alle deuren van alle kamers staan gewoon op. Er zijn hangmatten, een kast vol boeken en spelletjes. 2 computers voor als je toch nog even snel wat wil checken. En je kunt er een gratis een kajak krijgen. Fietsen, surfplanken huren.

Voor morgen hebben we een surf les geboekt en een rondje door het dorpje gelopen. Een erg leuk en sfeervol dorpje met allemaal kleine winkeltjes. De sfeer hier is heel erg relaxt en vertrouwd. Vanaf dag 1 heb ik spijt dat ik een week in Auckland heb gehangen.