vervolg... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu vervolg... - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

vervolg...

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

26 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na wakker te zijn geworden moest ik toch opzoek naar een plan B. Ik heb ten eerste mijn hostel maar bijgeboekt. Hierna ben ik opzoek gegaan naar goedkopere vluchten die later gaan. Nope niks is goedkoop in NZ dus ook vluchten niet…

Totdat ik een iemand tegen me zei, waarom ga je geen vrijwilligerswerk in fiji doen? Dat bracht mij op een idee. Ik had eerder van tante willy gehoord van het Wwoofingprogram en ben is gaan zoeken. Hier kwam ik uit op een plaats in Fiji en in Tonga! Ik heb geschreven en na een paar dagen kreeg ik antwoord dat ik daarna toe kon.

Ik had nog een week te gaan dus ben ik maar meegegaan met een gratis walkingtour naar mount eden. Hier waren nog 2 andere Nederlanders en met 1 ben ik later nog wat boodschappen gaan doen en heb ik de volgende dag mee doorgebracht. We hebben een ijsje gegeten en wouden naar Waiheke island, maar natuurlijk regende het de hele dag. Dus zochten we maar naar een zwembad.

Na heerlijk te hebben gezwommen hebben we eten gekocht en zijn we film gaan kijken. Hier kwam ik dezelfde Nederlander tegen als een paar dagen eerder en heb met hun afgesproken om morgen om 7 uur met ze te ontbijten voor ze weggingen.

Dus ik daar om 7 uur. W. E was nergens te bekennen. ik heb gewacht tot half 8 ( hun bus vertrok 10 min. Later) en daarna ben ik weer naar mijn kamer gegaan. In de middag zag ik pas dat de helft van ons eten weg was en ik was verbaasd dat ze nog op tijd voorde bus was.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 36932

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: