terug naar het wonderschone auckland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu terug naar het wonderschone auckland! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

terug naar het wonderschone auckland!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

23 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

vandaag ga ik weer terug naar Auckland maar eerst chillen in de hangmat met mijn boek. De ferry terug naar Auckland was weer prachtig. Van een meisje uit het hostel heb ik nog een halve fles shampoo en conditioner gekregen, ze zou het anders weggooien. Ja hoor dat wil ik wel hebben!

Terug in het hostel heb ik mijn kleren gewassen ( alweer, maarja wat wil je met zo weinig kleren) en heb ik de zwister geappt, we gaan weer uit vanavond met een groep van zijn hostel. Grappig dat hij me heeft uitgenodigd zijn laastste avond. Toen ik in zijn hostel aankwam was hij al kats bezopen en onderweg (na 5min) was hij al zijn telefoon en geld kwijt. Die hij dus gewoon in het hostel had laten liggen.

We zijn in de bar gaan zitten ik heb een biertje voor hem gehaald en na 10 minuten heeft niemand hem meer gezien. Verder was het een hele gezellige avond met de rest van de groep en de middag erop kreeg ik pas antwoord op het berichtje die ik die avond had gestuurd. Hij was ok en had alles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 36973

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: