uit in auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu uit in auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

uit in auckland

Blijf op de hoogte en volg anne

20 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Auckland

alweer vroeg de bus, maar goed voor een goed doel. Wil immers wel wat zien, en Auckland zelf is niet zoveel aan. Na 2 uur in de bus komen we bij onze bestemming aan. We hebben eerste een wandeling van 30 minuten om bij het strand en kathedrale cove te komen. Wat een mooi strand zeg!
Ondertussen begin ik me steeds meer aan sommige mensen te ergeren. Maar die laat ik lekker achterwege.

Er zit een Duits meisje naast me jaar of 18 en ze heeft hier en paar maanden school. Ze heeft gespijbeld van school om wat te kunnen zien. Het kan haar allemaal niet zoveel schelen wat de consequenties zijn en nu ligt ze op het strand een beetje mooi te zijn en bruin te bakken. Ook zat er een oudere man in de bus. Deze verscheen maar niet op het strand in de veronderstelling dat de man boven heeft gewacht gaat ze niet terug naar het busje.

Ik ben in gesprek geraakt met wat andere mensen en hun vertelde dat ze een paar dagen stop over hebben in NZ om vervolgens naar een congress te gaan in tonga. We bleven 3 uur op het strand liggen. Na 2,5 uur verspild te hebben op het strand gingen we dan eindelijk verder. De hike waar ik had op gehoopt kwam er niet van want het was alweer tijd om naar hot waterbeach te gaan.

Waar ik niet zo in geloofde na de vorige keer. Maar wat bleek het was hoogtij en nu was het water laagtij waardoor het gat dat je groef wel warm werd en je zag zelf het water langs de kust borrelen op het strand. Je moest oppassen anders verbrand je je billen nog ook!
Toen we terugkwamen zag ik dat de oudere man weer het strand niet op kon omdat het te ver was. Ik voelde medelijden voor de man. De hele dag in een busje gezeten om wat te zien? Niks?

Na een rit van 2 uur terug kwamen we om 8 uur avonds weer aan in Auckland. Wat een domper deze dag, niks wat ik er van verwacht had! Aardig wat geld voor een busje ritje een 2 stranden.

Eenmaal terug gauw wat te eten gehaald en naar het parkje gegaan naar de andere van de vorige avond. Ditmaal waren er 2 andere bij. Een andere Duitser en een Zwitser.

We zijn uiteindelijk met 4 man nog even de bar in gegaan. De een vertrok al na een half uur en ik bleef over met de Duitser en Zwitser. De Duitser zei dat hij wachtte op een meisje en haar hier zou ontmoeten. Toen zei er eenmaal was en wij ons drankje op hadden besloten we om hun even lekker alleen te laten en hij bracht me terug naar mijn hostel.

We hadden nummers uitgewisseld zodat we morgen nog een drankje gingen doen. Net een minuut na ons kwamen de andere 2 eraan, het meisje zat in hetzelfde hostel als mij. Later heb ik nog gevraagd waarom ze zo snel terug waren, toen antwoorde ze I am more into girls.


(21)Vandaag was een chilldag aan het einde van de dag met de Zwitser een rondje gelopen door Auckland hij heeft wat postcards gehaald en hierna hebben we een fruitjuice gehaald. Later op de avond heb ik nog een film gekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 36915

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: