bay of islands! - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu bay of islands! - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

bay of islands!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

16 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Paihia

op naar whangarei! Vanuit het hostel hoef ik maar 1 minuut te lopen en ik ben al bij de pickup van de bus. Het is een klein busje waar 12 mensen in kunnen. Perfect. Er stappen een paar in en de sfeer is nog een beetje gespannen. Na 3 stops is het busje vol en kunnen we gaan. Na een kleine voorstel ronde kunnen we vaststellen dat er 5 Nederlanders in de bus zitten en paar Duitsers, iemand uit China en België.

Na een stop bij een karitree en in whangarei bij de I-site zijn we doorgereden naar Pahia. Met bijna de hele groep hebben we een wandeling gemaakt naar een waterval die in mijn ogen tegenviel maar voor andere prachtig was. De wandeling ernaartoe was wel erg mooi! Merendeel had geen zin om nog een keer 2 uurtje te lopen dus zijn we teruggelift. Een hele aardige mevrouw heeft ons in 2 x ophalen opgehaald en afgezet in het dorp.

Er was savonds een BBQ van het hostel en hierna hebben we nog wat gedronken.