shopping! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu shopping! - Reisverslag uit Hamilton, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

shopping!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

12 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Hamilton

Opnieuw een regenachtige dag. Dani gaat bijna naar huis en ik hoop dat haar nog een mooie dag is gegund. Dan maar het alternatief: Shoppen!!

Op naar hamilton. Een groot shoppingcenter. Op naar de eerste winkel. Toen we alle spullen bij elkaar hadden en Dani wou afrekenen kon ze haar creditcard niet vinden. Shit moest echt in haar portomonee zitten ze had hem gister nog gebruikt met tanken.

Oke ik heb het voorgeschoten en we lopen terug naar de auto om te kijken of hij daar ligt. Nee ook nergens in de auto. Tasje nog een keer checken. Ja hoor, daar is die!

Met een gerust hart konden we verder winkelen.

Aan het einde van de dag ben ik geslaagd voor een harddrive van 1,5 tb en grotere sd kaart voor mijn telefoon en wat haarbanden.

En nog steeds moet dani een bikini hebben. Maar we hebben een gezellige dag gehad!