Campervaaan! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu Campervaaan! - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van anne breemen - WaarBenJij.nu

Campervaaan!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

20 Februari 2017 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Yes we kunnen onze campervan ophalen! Super handig, bij de office bij wicked kun je je beddengoed kwijt en kun je het gratig meenemen. We hebben slaapzakken, dekens mee kunnen nemen, hoeven we die in ieder geval niet meer te kopen! Hierna zijn we langs de winkel gereden om extra gasflessen te halen, een kaars en nog wat andere dingetjes. Na de boodschappen is het interieur van de auto compleet! Hierna zijn we doorgereden naar een klein plaatsje genaamd oamaru. Hier hebben we eens simkaart gehaald.

Hier kwamen we er ook achter dat de sigaretten oplader het niet deed en de radio en de automatische spiegels het niet deden. Okee, we kijken er later wel naar. Op naar de campsite.

Toen we hier aankwamen was hij al aardig vol met auto’s. Wat echt onzin was omdat het een grote parkeerplaats was en je maar van de helft gebruik mocht maken. Dus parkeerde we tussen de 2 rijen auto’s en zouden we vroeg weggaan zo dat we niemand blokkeerde. Hier leerde we een koppel kennen waar ik een glas wijn van kreeg. Hun kwamen uit Tsjechië.

Na een gezellige avond zijn we gaan slapen.