great oceaan road - Reisverslag uit Geelong, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu great oceaan road - Reisverslag uit Geelong, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

great oceaan road

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

15 Februari 2017 | Australië, Geelong

Dag 5 zonder douche. Dus het word tijd dat we er een gaan zoeken. We hebben lekker uitgeslapen tot 9.30 en zijn hierna gaan rijden. Al gauw kwamen we een kraantje tegen hier heb ik mijn kleren gewassen (een paar stuks anders zat ik weer in een auto vol was. Het was water uit een spring dus hebben we ook maar gelijk de jerrycan gevuld.

15 Hier kwamen we erachter dat we vergeten waren de tablet van Dani uit de tent te halen en die hadden we al ingeklapt. Dus tent uitgeklapt. Tablet eruit gehaald. Gelukkig deed deze het nog en daarna tent weer ingeklapt.

Onderweg zijn we gestopt voor een gratis koude douche aan het strand en schoon zijn we weer de weg opgegaan. Wat leer je een warme douche toch waarderen als je er een tijd geen of een koude hebt.

Langs de snelweg zagen we een hek vol met schoenen hangen, een heel leuk gezicht!. We zijn gestopt voor de macdonalds voor lunch en voor wifi en daarna zijn we doorgereden naar de great oceaan road.

Voor we op de great oceaanroad aankwamen zagen we een kaasfabriek. Hier hebben we alle gratis samples geproefd en zijn gaan rijden. We hebben verschillende viewpointen gehad. Zoals de londen bridge, en natuurlijk de 12 apostelen. We zijn nog een strandje opgelopen met de grote genaamd: thundercave. Wat achteraf heel ondiep was dus hebben we maar een strandwandeling gemaakt.

Naar de campsite hadden we een hele mooie weg, een soort weg dat je in sprookjes ziet. Midden in het bos, onverhard maar wel goed te rijden en dan kom je uit op een plek waar al allemaal campers en tenten staan… en het was ook nog eens verdomd koud.

Na wat eten is Dani aan wat jongens gaan vragen of we ook bij het kampvuur mochten zitten. Hierna hebben we en gezellige avond gehad waarin iedereen net teveel ophad. Gelukkig hadden ze alleen rode wijn en dronk ik niet.

Brrr dit word een koude vreselijke nacht.