babykangaroo! - Reisverslag uit Quorn, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu babykangaroo! - Reisverslag uit Quorn, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

babykangaroo!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

12 Februari 2017 | Australië, Quorn

Omdat de kangaroo voeden pas om 12 uur was hadden we nog een paar uurtjes. We zijn naar opal en mine museum gegaan en hier waren zulke mooie sieraden, maar ook veel te duur. Hierna zijn we boodschappen gaan doen en daarna konden we naar de josephines gallery om naar de kangaroo’s te gaan. Ze hadden ook allemaal schilderijen van de Aboriginals.

De kangaroo’s kregen wasibi balletjes met banenenchips. En lekker dat ze het vonden. De man vertelde dat ze dit per ongeluk hadden ontdekt toen ze zelf wasabipasta aan het maken waren. Na het voeren van de grote kangaroo’s haalde hij een baby kangaroo erbij. Deze gaf hij de fles en vertelde dat hij nog net geen 6 maanden is. Dit kon je zien aan de vacht. De baby was zoo schattig!

Ik heb aan het eind nog een klein Aboriginal schilderijtje gekocht en daarna zijn we gaan rijden. Onderweg gaat de tent mee r en meer kapot en nu is zelfs het touw gebroken.

Op de campsite aangekomen hebben we weer geen wc dus dat word weer plassen naast de auto!

In een speelplaatsje met toilet kwamen we en vrouw tegen met 2 kleine kindjes. Hier hebben we even mee geklets en we zijn weer verder gereden.

De temperatuur hier ligt 25 graden lager dan in coober pedy. Dus dat het was heerlijk koud deze avond