Roadtrip australia here we come! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu Roadtrip australia here we come! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

Roadtrip australia here we come!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

31 Januari 2017 | Australië, Rainbow Beach

Gister om 11 uur vertrok mijn vlucht. Na 4 uur vliegen inc. 1 uurtje slaap lande ik om 5.30 (incl. 2 uur tijdsverschil) in Brisbane. In het vliegveld was een oudere stewart, hij vroeg of ik alleen aan het reizen was, en waar ik vandaan kwam. Toen ik Holland zei verstond hij Poland. Hij vertelde toen dat hij geen pools kon maar wel een klein beetje duits! Namelijk: ich liebe dich! Ik begon te lachen en hij liep weer verder. Even later liep hij rond met en blauw folie ding in zijn hand, ik dacht dat het van die natte doekjes waren, dus vroeg ik er een. Hij gaf het aan mij en zie natuurlijk mag jij er een duidelijk dat hij schik had. Bleek het een boekje voor kinderen te zijn om zich te vermaken in het vliegtuig….

De bus naar Rainbowbeach had ik al eerder gereserveerd en die vertrok om 11.00. dus 5 uur om lekker te wachten en proberen niet in slaap te vallen. Met de vermoeidheid ging het eerst nog wel. Maar na een uur ben ik toch op de bankjes gaan slapen, ook was er op het vliegveld niks te doen dusja…

Na ellende lang wachten kwam de bus en dacht ik oow eindelijk lekker even slapen want het was nog eens 5 uur rijden. Toen de bus aankwam was hij overvol. Geen enkele plek was meer leeg. Toen zat ik ook nog naast een Nederlander en hebben we een uurtje gepraat. Hierna kon ik natuurlijk niet meer slapen. Nadat hij was uitgestapt kwamen er (ikdenk) 4 Engelse naast mij zitten. Hun hadden een hoop schik, ik niet. Gelukkig vielen hun na een uur in slaap en kon ik zelf ook nog even wat slaap meenemen.

Na in totaal 3 uur slapen en 15 uur reizen kwam ik aan op bestemming. Hier heb ik even rondgelopen en ben daarna naar de afgesproken plek gelopen. Hun waren er nog niet en een jonge vrouw van een klein reisbureautje zei dat ik mijn grote backpack wel even hier kon laten, zelfs reisde ze ook veel en ze wist hoe vervelend het kon zijn als je die al die tijd moet meeslepen. Nadat ik mijn tas had neergezet achter in de winkel, zei ze waar een mooi plekje was om in de tussentijd naar toe te gaan. En ik kon haar geen ongelijk geven het was een mooi plekje waar je uitkeek op het strand.

Nadat ik mijn tas heb opgehaald ben ik wat gaan drinken in het café naast hun reisbureau en toen ik mijn drinken net op had kwam Daniela er al aan! Ik heb kennis gemaakt met lies. We moesten nog een uurtje rijden naar de campsite en het was een simpele plek we hebben wat avondeten op en hierna zijn we gaan douchen. De douche was echt geluk, die is er lang niet altijd…

Toen we bijna allemaal terug waren kwam er een hond het terrein oplopen. Ik denk van de eigenaren die een stukje verderop wonen. Het was een lieve hond maar Daniela sprong gelijk opzij.

We hebben de tent opgezet, nouja uitgeklapt en zijn in ons krappe tentje gaan slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Rainbow Beach

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 36953

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: