op naar busselton - Reisverslag uit Busselton, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu op naar busselton - Reisverslag uit Busselton, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

op naar busselton

Blijf op de hoogte en volg anne

27 Januari 2017 | Australië, Busselton

Vandaag weer vroeg op omdat we naar de familie van chris gaan, 3 uur rijden in het zuiden van perth. Hun wonen in busselton. Eerst hebben we een stop gemaakt in een koffietent langs de weg. Heel toevallig kwam er een nederlandse familie naast ons zitten en Juli zei praat met ze. Dus ik zei nee niet nodig. Dus vroeg zei waar ze vandaan kwamen. Tuurlijk! Na een kort gesprek hadden wij het drinken op en vertrokken we richting bunburry. Hier hebben we aan het strand geluncht. Soms zie je hier dolfijnen maar he ik ben er nu dus ze zijn weg! Hier zijn we even gestopt en zijn we gestopt in busselton bij de moeder van Chris. Zij was niet thuis maar zijn zus Rowena was daar. Toen we weg wouden gaan om onze spullen bij Rowena af te geven kwam net Chris zijn moeder thuis.

Toen we alles hadden geseteld waren zijn we terug gereden naar Chris zijn moeder en hebben we lilly afgegeven. We zijn een stuk gaan rijden naar het zuiden waar alle stranden zijn. Prachtig deze stranden. Witte stranden helder blauwe zeeen maar de wind kwam er goed door dus het was wat te koel om te gaan zwemmen. We zijn wat rond gaan rijden en de mooiste stranden kwamen naar voren. En hun maar zeggen dat het normaal mooier is!

Eenmaal terug bij chris zijn moeder heb ik ook zijn andere zus Geraldine leren kennen. Iedereen noemt haar Gerry. We zijn Fish en Chips gaan eten met zijn alle en een pierwandeling zat er ook niet in vanavond omdat de wind erg sterk was. We zijn een ijsje gaan halen en hierna zijn we naar Rowena gegaan en zijn gaan slapen.