chilldag - Reisverslag uit Fremantle, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu chilldag - Reisverslag uit Fremantle, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

chilldag

Blijf op de hoogte en volg anne

24 Januari 2017 | Australië, Fremantle

Bleeh de weerverwachtingen zijn waar. het is vandaag 40 graden en eigenlijk te warm ook iets actiefs te doen. Daarom heb ik mijn ketting opgehaald ( die had ik eerder deze week weggebracht) en ben ik in het parkje gaan zitten in de schaduw.

Er is een reuzenrad, een klein speelparkje van alles. toen ik dichter bij het reuzenrad kwam hoorde ik NL volksmuziek. Ik dacht nog nee dat is niet waar. dus was ik weer doorgelopen en ben ik muziek gaan luisteren op het gras. toen hoorde ik weer vlagen van Nederlandse muziek. Toen ben ik toch eens goed gaan luisteren en ja hoor! Ik kan niet zeggen wie het was maar het was toch echt Nederlands.

Woensdag 25 januari:

Om een klein kadootje te halen voor ze ben ik terug naar watertown gegaan naar de ene leuke winkeltje. Helaas kon ik hier niets vinden.
wel blijft het me opvallen dat vooral de jongeren hoge sokken sneakers dragen en deze expres hoog optrekken. een of andere Trent denk ik.. maar mooi is anders.

omdat het vandaag weer 40 was terug gegaan en het zwembad weer ingedoken. Wat een luxe is dat zeg! aan het einde van de straat hebben ze een kleine pasterie zitten. Juli had me al een paar keer gezegd dat ze heerlijke taartjes hebben, nou moest ik het toch maar een keer uitproberen. En ik kon haar geen ongelijk geven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Fremantle

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 36963

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: