Perth city - Reisverslag uit Perth, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu Perth city - Reisverslag uit Perth, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

Perth city

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

23 Januari 2017 | Australië, Perth

Nu ik hier toch ben wil ik ook 1 dag de stad in, het enige wat ik nodig heb zijn de schampoo bars van de Lush.
De stad opzich is niet heel groot. Ik heb dan ook eerst een free walkingtour gedaan. De man vroeg waar we vandaan kwamen en zei dat hij dit jaar ook naar holland gaat. Hij vroeg vanalles wat hij kon zien, wat de beste tijd was.

Leuke gesprekken gehad met die man. na een paar stops in de stad en de uitleg van de omgeving denk ik dat dit een hele relaxte leuke stad is waar altijd wel wat te doen is. Ondanks dat het zo ver weg ligt van de rest.

Op het pleintje speelde een jongen gitaar en zong hierbij. Het was aangenaam om te horen dus ben ik even blijven zitten.

Het leukste gedeelte van de stad vond ik nog wel het london court. het verhaal erachter weet ik niet meer precies maar het is net of je in oud-oost Europa loopt.

na een paar uur was ik er wel klaar en ben ik weer terug gegaan, ben het zwembad ingedoken en heb mijn boek gelezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 36936

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: