gebroken nachten en verjaardagen - Reisverslag uit Rockingham, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu gebroken nachten en verjaardagen - Reisverslag uit Rockingham, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

gebroken nachten en verjaardagen

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

21 Januari 2017 | Australië, Rockingham

Vannacht om half 4 de wekker om te skypen met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes! Op dit soort momenten mis ik ze echt!

Na leuke gedichten, lekkere kaasjes die voor mijn neus verschijnen en leuke kadootjes was het om 6 toch echt tijd om af te sluiten en te gaan slapen.

Hierna heb ik lekker uitgeslapen en in het zwembad gelegen. Het fijne is aan een huis is dat je ook gewoon relaxte niksdoedagen hebt. Smiddags hadden we een verjaardag in rockingham van een neefje van Juli.

Een gezellige familie waar je je erg welkom bij voelt. hierna hebben we nog een rondje gereden en zijn we naar mooie strandjes en uitkijkpunten gegaan.

Terug naar huis en de vriendin van cameron kwam eten vanavond. na een gezellige en lekkere maaltijd nog even tv gekeken en ben ik moe naar bed gegaan. gebroken nachten zijn niet voor mij bestemd:)