Perth! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu Perth! - Reisverslag uit Fremantle, Australië van anne breemen - WaarBenJij.nu

Perth!

17 Januari 2017 | Australië, Fremantle

Woehoe eindelijk is het zover! Op naar de andere kant van de wereld! Toch best spannend om zomaar naar mensen te gaan die je niet kent en waar je minstens 1,5 week blijft!

Na een hele veiligheidsprocedure in het vliegveld, het aangifte kaartje was toch spannender is om in te vullen dan je denkt, ook al heb je niks bij je.
De vlucht was oke, er zat een moeder met een kindje van 18 maanden naast me en dat leverde leuke situaties op. Zo liet ze het bakje met eten vallen, tekende ze het hele aangifte kaartje onder. Ondeugend ding.

Was daar Juli die op me zat te wachten daar. Spannend alles is zo groot hier de wegen zijn groot de huizen zijn groot, overal is zoveel ruimte. Op
de weg naar hun huis zijn we wat boodschappen gaan doen, en alles is te krijgen hier!! wat een luxe, maar wat een prijzen! Ik ga hier nog bankroet!

In de auto hadden ze het al over allerlei plannen en wat ik gezien moest hebben hier. en dat we het weekend na Australia Day naar hun familie gingen wat 3 uur verder zuid lag. We zouden een dag naar een eiland gaan en daar rondfietsen en zwemmen/snorkelen. Ze hadden nog een verjaardag waarbij ik meekon. Vanalles! Heel aardig en open.

Eenmaal aangekomen met een rondleiding door het huis en een douche en een lekkere lunch, zijn we en stuk gaan lopen hebben we een gratis! bus gepakt fremantle. De wijk van zuid-perth waar ze leven. Met de bus kan ik naar het station en daar kan ik de trein nemen naar Perth City. Wat ongeveer 25 kilometer verder op ligt.

Juli kijkt elke dinsdagavond the bachelor en ik heb meegekeken we hebben hard gelachen om de figuren die in deze show meespelen. Ook hun hond lilly kwam gelijk lekker op schoot liggen en spelen.

Ik heb ze de stroopwafels gegeven en ze waren er erg blij mee!