kuta met daniela - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu kuta met daniela - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

kuta met daniela

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

11 Januari 2017 | Indonesië, Kuta

de boot naar kuta was vrijwel leeg. Prima lekker rustig. aangekomen was het vervoer naar het hostel ook al geregeld. Ideaal!

eenmaal in het hostel gesetteld en wel, daniela bericht gegeven en naar haar gegaan. Eerst lekker in het zwembad rond gehangen en daarna nog heerlijk erop uit gegaan. Ze wou graag een tattoo en ik ben met haar meegegaan. We hadden taxi nodig en zijn op straat gaan vragen daar vroegen ze 50.000 voor 2 kilometer. dat word hem niet, bij haar hotel een gojek besteld voor 7.000 per stuk. Dat is beter. Echter kwam de een eerder dan de ander en zijn we apart ernaar toe gegaan. na aan half uur hadden we elkaar, nouja ik haar eindelijk gevonden. Toen ze het geld ging pinnen was ze heeel stil haha. zo nerveus maar ze wou hem echt dusja.

Mijn hele hand is fijn geknepen maar ze heeft een mooi resultaat. en de man die haar tattoo zette zei voor de grap dat het nog een keer over moest. Je had haar gezicht moeten zien hahah.

Toen we terugliepen kwamen we dezelfde gasten tegen die onze dure rit aanboden en zeiden nou motorbike 10.000. Leuke jongens!

In het hostel kwam in een nederlands meisje tegen we zijn met haar gaan dineren toen ze zei dat ze de drankjes zou betalen omdat ze jarig was moesten we natuurlijk wel iets regelen. Ze was even geld halen en ondertussen heb ik tegen de ober gewenkt of ze na het eten niet even wat leuks wouden doen. als was het maar een toetje met een kaarsje.

Na het diner zaten we nog even lekker te kletsen en er kwam me toch een herrie uit de keuken. de heel crew van het restaurant had pannen en potten in haar handen met pollepels en zong happy birthday voor haar. ze kreeg een bord met een soort van donut met een kaarsje en met chocoladesaus een boodschap geschreven.

Zo leuk! We zijn daarna nog een drankje gaan drinken in een karoake bar met allemaal opas en omas en oude abba muziek. Maar het was erg gezellig!

Ik heb daniela afgezet want die vloog naar australie en ben zelf gaan slapen Op naar Amed!

• 12 Januari 2017 - 22:11

Paps:

eigenlijk toch wel leuk.......Kuta ;)

• 12 Januari 2017 - 22:12

Paps: