Weg met de rust! deel 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu Weg met de rust! deel 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

Weg met de rust! deel 2

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

05 Januari 2017 | Indonesië, Kuta



Het monkeyforest is heel mooi, niet vanwege de apen daar maar vanwege de natuur. Daarna door naar de vulkaan kintamina. Waar we al gewaarschuwd waren voor het buffet waar we afgezet zouden worden haha. De mensen die daar hadden gegeten werden allemaal niet lekker daarna... Hier was het uitzicht op de vulkaan heel mooi.

De hotspring stond op het volgende punt. Het was niet zo een hotspring waar ik eerder in bandung in java ben geweest. Maar een gemaakt voor toeristen.. Hier zijn we dus ook niet ingegaan.

We waren weer mooi op tijd terug in het hotel en papa heeft nog even een duik genomen in het zwembad. De pijn in mijn schouder en nek was nog steeds niet helemaal weg dus ben ik lekker in de zon gaan liggen. En heb ik mijn bootticket naar Nusa Lembongan geregeld. Mijn goed wat zijn alle accomodaties daar duur en natuurlijk hebben ze geen hostels.. Hoop dat het de moeite waard is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Indonesie!

Mijn reis van Jakarta, naar de eindbestemming Perth!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2017

Indonesie ik zal je missen!

16 Januari 2017

Amed!

11 Januari 2017

kuta met daniela

10 Januari 2017

Nusa Lembongan deel 2

07 Januari 2017

Nusa Lembongan
anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 36906

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: