Weg met de rust! deel 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu Weg met de rust! deel 2 - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

Weg met de rust! deel 2

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

05 Januari 2017 | Indonesië, Kuta

Het monkeyforest is heel mooi, niet vanwege de apen daar maar vanwege de natuur. Daarna door naar de vulkaan kintamina. Waar we al gewaarschuwd waren voor het buffet waar we afgezet zouden worden haha. De mensen die daar hadden gegeten werden allemaal niet lekker daarna... Hier was het uitzicht op de vulkaan heel mooi.

De hotspring stond op het volgende punt. Het was niet zo een hotspring waar ik eerder in bandung in java ben geweest. Maar een gemaakt voor toeristen.. Hier zijn we dus ook niet ingegaan.

We waren weer mooi op tijd terug in het hotel en papa heeft nog even een duik genomen in het zwembad. De pijn in mijn schouder en nek was nog steeds niet helemaal weg dus ben ik lekker in de zon gaan liggen. En heb ik mijn bootticket naar Nusa Lembongan geregeld. Mijn goed wat zijn alle accomodaties daar duur en natuurlijk hebben ze geen hostels.. Hoop dat het de moeite waard is!