kerst in het zonnige indonesie! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu kerst in het zonnige indonesie! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

kerst in het zonnige indonesie!

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

24 December 2016 | Indonesië, Kuta

In het hostel kwam ik al gauw anderen tegen. een paar engelse, franse, poolse, itailiaanse. Na een paar uur kwamen ook nog een Nederlanders een een half nederlander en een half franse aan. erg gezellig! we hebben met zijn alle gegeten en hierna zijn we uitgegaan. om een uurtje of half 2 begonnen we moe te worden en was iedereen goed dronken en zijn we teruggelopen naar het hostel. hier hebben we nog een uurtje gezellig gekletst en zijn we gaan slapen. Echter werd ik alweer wakker om half 8 en kon ik niet verder slapen. '

Super chill hostel trouwens. we hebben een soort van bungalows, stapelbedden en ik slaap onder: Check! we hebben een tuin en een stukje van het centrum af dus: rust, kalmte!
Ook vroeg ik voor een nacht mijn geld terug omdat ik mijn plannen had veranderd en dat was geen probleem!

dacht ik.. hostel vol partypeople! maar voor een paar dagen is dat helemaal niet erg! De volgende dag zijn we met zijn alle naar het strand gegaan met de scooter! Na een middag op het strand geluncht en souvenirs gehaald heb ik de middag even geslapen. Samen met Daniela heb ik plannen gemaakt om naar het noorden van lombok te gaan om wat van de Rinjani te zien! Ook gaan we de 27ste naar Gili Air en ontmoeten we daar de andere weer!

Na een middag slapen had ik wat bultjes op mijn arm en ze jeukte enorm. toen ik beneden kwam zeiden ze gelijk: bedbugs for sure!
Neee please! Ik naar de receptie toe en gezegd dat ik bedbugs heb. ze zouden het later checken. toen we terugkwamen van souvernis halen zeiden ze dat alles in orde was.

We hadden een restaurant aanbevolen gekregen en zijn daarna toe gegaan. Heerlijk! als voorgerecht ( het was kerst dus geld maakte nu even niet uit) hadden we kleine stukjes pitabrood met een mosterd knoflook mayonaise, feta en een tomatenmix. Perfect! ik deelde dit samen met Daniela en we hebben allebei zwijgend gegeten.

hoofdgerecht viel hierna wat tegen maar ook de frietjes waren hier heerlijk! Ze zijn daarna nog uitgegaan maar dat had ik geen zin in dus ben ik weer terug gegaan naar het hotel en ben daar nog even gaan zitten. Hierna kwamen alle mensen terug en heb ik nog tot 2 uur beneden gezeten... dat was niet mijn plan...

toen ik sochtend weer beneden kwamen zaten er nog mensen en hun waren verbaasd dat ik kon slapen met al die herrie. Oordopjes waren wel nodig maar ik heb geslapen als een baby!

Ik heb mijn bed nog een keer gecontroleerd en ja hoor nog steeds, ik naar de receptie. Die was natuurlijk al dicht. Ik heb een fles muggenspul gepakt van het hostel en deze over mijn hele bed gespoten. even de ramen open gezet zodat ik normaal kon ademen en weer terug gegaan naar beneden.

Gelukkig geen nieuwe bultjes.. toch nog maar even vermeld. hoop dat ik ze niet meer tegen kom maar die kans is klein..

  • 27 December 2016 - 15:28

    Paps:

    Hey Anneke,
    Jammer van al die beestjes, daar kun je flink last en jeuk van hebben,
    heb je in ieder geval goed opgelost.
    Controleer je kleding en koffer goed, zodat je ze niet de rest van je reis meeneemt.
    of alles heet wassen of in een plastic zak in de vriezer gooien als die voorhanden is.

    Succes met met je bezoek aan de Rinjani en tot snel.

    Groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Indonesie!

Mijn reis van Jakarta, naar de eindbestemming Perth!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2017

Indonesie ik zal je missen!

16 Januari 2017

Amed!

11 Januari 2017

kuta met daniela

10 Januari 2017

Nusa Lembongan deel 2

07 Januari 2017

Nusa Lembongan
anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 36931

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: