flores- lombok - Reisverslag uit Menangabaris, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu flores- lombok - Reisverslag uit Menangabaris, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

flores- lombok

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

17 December 2016 | Indonesië, Menangabaris

Na een goede nachtrust op de boot, op naar rinca Island en de komodo's. Ik was nog steeds erg moe maar had er voor betaald. Dus dan gaan we gewoon! na een uurtje wandelen terug op de boot voor een dutje! Hierna zijn we gaan snorkelen, hier was natuurlijk niks meer aan na het duiken haha. en ben ik vrij snel weer aan land gegaan, ik wou in zee gaan zitten en voel wat steken. en mn enkel word rood en steekt. ik heb het afgedroogd en na 10 minuten was er niks meer aan de hand.

Op het strand werd de jongste van de bootcrew in het zand gegraven. hij kreeg op het eind zijn sigaret in zijn mond, en halve kokosnoot op zijn hoofd en flippers bij zijn voeten neergelegd. Hij is pas 17 maar een schik dat hij had.

Nadat we een paar uur hadden gevaren werd de zee heel onrustig en een aantal werden zeeziek. Ik mocht van geluk spreken dat ik het niet word.....

paar uur later, zat ik zelf dubbel van de misselijkheid. en het is niet overgegaan tot de volgende middag en heb ik nauwelijks geslapen. zelfs de crew was zeeziek! na wat ontbijt te hebben geprobeerd werd het iets beter maar het hield er niets aan over. toen de zee wat ruster werd na een paar uur vond mijn maag het ook genoeg en heb ik van de laatste paar uur kunnen genieten.

in lombok aangekomen naar het hostel gegaan en daar gaan slapen! Morgen weer vroeg op om de boot naar bali te pakken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Menangabaris

Indonesie!

Mijn reis van Jakarta, naar de eindbestemming Perth!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2017

Indonesie ik zal je missen!

16 Januari 2017

Amed!

11 Januari 2017

kuta met daniela

10 Januari 2017

Nusa Lembongan deel 2

07 Januari 2017

Nusa Lembongan
anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 36985

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: