Surabaya deel 2 - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu Surabaya deel 2 - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

Surabaya deel 2

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

24 November 2016 | Indonesië, Soerabaja

Paar dagen (dinsdag) geleden een Engels meisje ontmoet. we hebben gezellig samen de dag door gebracht en samen gegeten. volgende ochtend (woensdag) samen ontbeten en daarna ging ze opweg naar malang. Het was erg gezellig en de afleidng was welkom!

De rest van de dag eigenlijk niks meer gedaan dan op bed filmpjes kijken.

Vanochtend kon ik dan eindelijk de foto maken. om 7 uur vertrokken en om 9 uur stond ik hier weer voor de deur, visum al betaald en kan hem morgen (sh*i) pas om half 2 smiddags ophalen. Ik had al gekeken naar treintickets en de goedkoopste was maar 80.000 roepie. omgerekend ongeveer 5 euro.
Als ik nog een beetje op tijd in Semarang wil aankomen ben ik 180.00 roepie kwijt. ongeveer 12 euro en dan is het nog maar te hopen dat ik die trein wel red!

Maargoed dat mag de pret niet drukken, waar ik eerst zo van baalde dat ik hier nog vast zit en eigenlijk niet zoveel te doen is in de buurt ben ik vandaag nadat ik wat ontbeten had gaan lopen. En ik voelde me eindelijk weer een beetje op me gemak in de stad en in en om de mensen. Na een lekkere lunch van (te) zoete yoghurt en watermeloen te hebben gehaald ben ik terug gelopen naar het hotel om even af te koelen hier.

Ik heb trouwens echt respect en waardering voor de taxichauffeurs (in auto's) hier. Je kan hier op de weg gewoon niet harder als 30 rijden omdat als die motorbike's erom heen crossen aan alle kanten. ik denk dat je wel 10 paar ogen nodig hebt om er voor te zorgen dat hier geen ongelukken gebeuren. dat is denk ik ook de taxi een stukje duurder is dan een Ojek (motorbike).

  • 24 November 2016 - 21:27

    Willy:

    Hé meissie. Ik zat vanmiddag aan je te denken en vroeg me af of je je visum al had. Bijna dus. Morgen heb je hem. Fijn dat je toch nog een paar dagen met iemand wat gedaan hebt.
    Ga je wel in het licht aankomen in Surabaya?
    Succes morgen. Hoe lang ben je trouwens onderweg naar Surabaya?
    Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Soerabaja

Indonesie!

Mijn reis van Jakarta, naar de eindbestemming Perth!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2017

Indonesie ik zal je missen!

16 Januari 2017

Amed!

11 Januari 2017

kuta met daniela

10 Januari 2017

Nusa Lembongan deel 2

07 Januari 2017

Nusa Lembongan
anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 36984

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: