soerabaya - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu soerabaya - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

soerabaya

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

21 November 2016 | Indonesië, Soerabaja

Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen want ik verveel me hier ter pletter. Gister een "chauffeur gehad' voor wat ik dacht te krijgen was het een goede prijs. Voor wat het was was het veel te veel. ook zei hij bij de lunch, just for imformation people give me tips.

Vanochtend heeft hij me nog wel naar kantor immigrasi gebracht. Om de dag goed te beginnen had hij een platte band.. Eenmaal op het kantoorhoorde ik dat het nog 4 dagen gaat duren, wat een geluk toch dat ik hier zit! not..

Toen we terugreden, weer een platte band... Het was wel leuk om te zien hoe ze dat hier gewoon aan de zijkant van de straat maken met een apparaat waar ze de band verwarmen en zo een nieuw stuk erop zetten.

dus nu maar uitzoeken wat ik aankomende dagen ga doen want hier in de stad zelf is niet zoveel te beleven, en het winkelcentrum heb ik nu ook wel een keer gezien.

donderdag moet ik terug om een foto te maken, mijn eigen pasfoto is niet goed genoeg -.- en dan mag ik vrijdag weer terug om mijn paspoort met als het goed is min verlengede visum op te halen. Hij wou al voor me rijden, maar heb dit nog even afgehouden.

Misschien dat ik de oversteek naar het kleine eilandje hier naast kan maken. We moeten er toch nog wat van maken #tijdverspilling.

• 21 November 2016 - 19:07

Mama:

Misschien tref je nog wat leuke mensen om binnen je beperkte "vrijheid" nog wat te gaan doen.
    Veel plezier de komende dagen.

• 21 November 2016 - 22:25

Willy:

Morgen is het al dinsdag;-) Nog maar 4 dagen....
    Je kunt je tijd gebruiken om kleren te wassen. Kleren te repareren. Rugzak opnieuw organiseren. Nagels uitgebreid doen. Schoonheidsspecialist opzoeken of een massage nemen. Of een pedicure/manicure nemen. Lonely planet inkijken voor je volgende plek. Uitslapen. Een paar kaartjes uit je spel pakken
    Je gaat nog tijd te kort komen. XX