pangdaran- yogjakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu pangdaran- yogjakarta - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van anne breemen - WaarBenJij.nu

pangdaran- yogjakarta

Door: anne

Blijf op de hoogte en volg anne

12 November 2016 | Indonesië, Jogjakarta

Vanochtend vroeg vertrokken naar Yogjakarta. om half 8 stond te taxi klaar en stonden wij klaar om te vertrekken. Bij de boot kregen we aangeboden dat de taxichauffeurs ons na de boot op zou halen en ons naar Yogjakarta zou brengen. Dit was een goede deal, geen gesleep met tassen en bij je je hotel afgezet worden, En langs de borobudur!

Na2,5 uur in de boot, prison Island en een hoop mooie natuur kwamen we aan in Cilicap. De taxichauffeur stond klaar en we zijn onderweg gestopt om te lunchen. Na de lunch doorgereden naar de Borobudur. eerst was het nog 1,5 uur rijden. Daarna 2 uur en daarna 3 uur. We hebben een uurtje kunnen besteden bij de tempel voordat het dicht ging.

De Borobudur is indrukwekkend maar ik had er op de een of andere manierwat anders van verwacht. Misschien omdat het een soort van "must see" is als je hier bent?

Hier kwam ik aan in mijn hostel en tot nu vind ik het nog niet echt leuk. Waarom zou ik je niet kunnen vertellen. Het is een hele grote slaapzaal met airco en het stinkt er een beetje. ook ziet het er wat apart uit omdat er overal gordijntjes voor hangen, en er geen lakens liggen. Ik blijf hier 3 nachten en misschien zoek ik daarna nog wel een ander hostel.. in een wat rustiger gedeelte van de stad.

Morgen kan ik nog wat gaan doen met de mensen vanuit pangandaran en dan zal ik mijn eigen weg hier moeten zoeken. Ik zal hier toch nog even moeten blijven voor mijn visum.. want daar kan ik maandag pas naar toe!

Goede nacht!

  • 12 November 2016 - 17:44

    Paps:

    Slaap lekker meid,
    Het zal overal wel weer wat anders eruit zien. In een grote stad zal een accommodatie licht wat onpersoonlijke en minder knus zijn als elders.
    Goed geregeld met de taxi en de boot.
    Rond de Borobudur hangt natuurlijk een waas van mystiek als je er nog niet geweest bent, die valt dan weg als je er wel bent, maar leuk dat je het allemaal meemaakt.
    Geweldig avontuur in de canyon, wacht het filmpje af.
    Geniet maar lekker verder.
    Mam en pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jogjakarta

Indonesie!

Mijn reis van Jakarta, naar de eindbestemming Perth!

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2017

Indonesie ik zal je missen!

16 Januari 2017

Amed!

11 Januari 2017

kuta met daniela

10 Januari 2017

Nusa Lembongan deel 2

07 Januari 2017

Nusa Lembongan
anne

FREEDOM!

Actief sinds 02 Nov. 2016
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 36965

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 11 Mei 2017

Fiji!

19 Februari 2017 - 06 April 2017

nieuw zeeland!

17 Januari 2017 - 18 Februari 2017

Australie!

03 November 2016 - 17 Januari 2017

Indonesie!

Landen bezocht: